Apelul Părintelui Iustin Pîrvu către toţi iubitorii de Hristos

savatie baştovoi

Chiar acum am primit de la fraţii noştri de la “Glasul Monahilor” un cuvînt al Părintelui Iustin adresat astăzi tuturor iubitorilor de Hristos. Pe care mă şi grăbesc să-l postez aici pentru a putea fi citit de orişicine.

iustin-teofan

Este vremea muceniciei!
Luptaţi până la capăt! Nu vă temeţi!
Iubiţi fii ortodocşi ai acestui neam

Cu multă durere şi îngrijorare vin să vă adresez aceste cuvinte, pentru care mă simt dator în faţa lui Dumnezeu şi conştiinţa şi inima nu mă lasă să trec nepăsător pe lângă acest val primejdios care s-a ridicat să înghită toată suflarea omenească, chiar şi pe cei aleşi, de este cu putinţă. Nu în calitatea mea de biet monah, ascuns într-un vârf de munte, era să vă aduc la cunoştinţă aceste pericole ce se ivesc asupra Bisericii lui Hristos, în primul rând, ci a arhipăstorilor, mai marii acestei Biserici. Dar dacă ei trec aceste lucruri sub…

View original post 1,508 more words

Leave a Reply

